Már eleged van a testedet körülvevő zsírból? Undorodsz magadtól? Több éve jársz edzésre és még mindig ugyanúgy nézel ki? Felidegesít, hogy nem találsz olyan bikinit, amibe nem tűnik annyira narancsbőrösnek a feneked? Akkor ebből elég! Ha elhatároztad, hogy változtatni fogsz, akkor segítek, ha nem, akkor öltözz feketébe és rejtsd el magad, hisz minden a döntéseid következménye!

Engedd meg, hogy felvázoljam a jelenlegi állapotod. Kövérnek érzed magad, így elkezdtél eljárni edzésre. Le is ment pár kiló, de az a fránya úszógumi iszonyatosan zavar, így mérges vagy az edzésre, pedig imádtad. Nyomod a kardiót egy héten 4x-5x és megálltál a fogyásba. Őszintén? Nem csodálkozom… ezt én is átéltem, ezért tudok neked segíteni! És fogok is, hiszen TE vagy a legfontosabb, érted dolgozom, hogy elérd az álmaid! Sokan mondták? Biztos csak mondták. Mit kell tenned? TILOS feladnod! Elérhető a célod, csak kellő motiváció kell ahhoz, hogy fojtasd és persze az sem hátrány, ha megérted a tested hogy működik! No, nem foglak untatni semmilyen bonyolult kifejezésekkel, nyugi!

Gondolom te is azt hiszed, ha izzadsz, akkor zsírt égetsz. Ki kell, hogy ábrándítsalak, hisz mikor izzadsz, akkor felmegy a hőmérsékleted és izzadni kezdesz, hogy lehűtsd. Ez egy biológiai folyamat, nem több! Ez nem azt jelenti, hogy kemény kardiózás közben nem égetsz zsírt. Tudod mikor égetsz? Mikor dolgoznak az izmaid. És mikor dolgoznak a legkeményebben? Mikor frankón terheled őket, például egy súlyzós edzésen vagy egy saját testsúlyos kardió „fulltotalbodyattackkilling” edzésen! Tök egyszerű, nem? No, ha ezt már tudod, akkor ideje felállni a kanapéról és átlépni a határaidat. Mert ha átléped, akkor kőkeményen megdolgoztatod az izmaidat és fejlődni fog. Hogy folyamatosan fejlődjön, mindig növelni kell a súlyt, ha a testsúlyod egy része már nem elég és akkor jönnek a plusz súlyok! Megjegyzem nem 1 kilós!

De még mindig nem egészen tiszta, hogy mi is a zsírégetés, ugye? Mikor elkezded az izmokat terhelni, akkor az izom a sok összehúzódás és elernyedés hatására minimálisan is, de sérül. Ettől nem kell megijedned, mert ennek eredménye az izomláz. Az edzést követően az izom elkezd regenerálódni, aminek köszönhetően a testedből energiát von el!!! Ez 2-3 napig is eltart. És ha az izom energiát von el, az azt jelenti, hogy zsírból vonja el, tehát fogysz! Itt megjegyezném, hogy ha fehérje dúsan kezdesz táplálkozni, akkor az izmaidnak lesz miből nassolnia, a sok zsír felemésztése után, ami baromi fontos!

Mit kell tenned? Eddzél keményen, mert akkor fogsz változni! Én tudom, hisz 44-es volt a nadrágméretem, mikor életmódot váltottam. Ha nekem, egy lusta disznónak ment, akkor neked is fog, csak AKARD és a pasik a nyálukat fogják csorgatni, ha meglátják a feszes feneked egy cuki bikinibe!
Ha úgy érzed másoknak is segíthet ez a cikk, akkor oszd meg, hogy minél több emberhez eljusson! Köszönöm!

Ha bármilyen kérdésed van, bátran keress!

Palkó Noémi - aerobic edző

Baráti üdvözlettel
Palkó Noémi
Aerobik edző
Iron Step vezető edző
BodyForm vezető edző
Kangoo Jumps instructor
X-Pole vezető edző

Hogyan is kell zsírt égetni? Csak kardióval?!

Hozzászólások lezárva