Mi is a narancsbőr?

Ha megengeditek nem magyarázom el, hogy mi a narancsbőr. Szerintem mindenkinek a fülén jön ki. Az tuti, hogy a Mikulás hozza a csomagban 😀 Ergo télen sokkal-sokkal kevesebbet mozgunk és iszunk. Hajlamosak vagyunk vacakabbul kajálni, stb… 🙁

No, de térjünk a lényegre 😛

Minden tavaszodat megkeseríti ez a fránya elváltozás? Utálod magadon? Takargatod mindig? Képzeljétek, nekem is hozza a Mikulás 😀 De a nyuszi el is viszi 😛 Rengeteg kencét, módszert kipróbáltam már, de ami igazán segít az a következő:

  • Napi minimum 4 étkezés
  • Sok folyadék
  • Cukor, fehérliszt, tartósítószer és élesztő mellőzése
  • Mozgás!!!És most ezen lesz a hangsúly!!

Van erre hatékony mozgás?

Van biza! 😀 Nekem ami a legjobban bejött, mint narancsbőrzabáló edzés, az a futás, a terepfutás és a guggolások halmaza. A legjobb, ha változatos környezetben futtok. Pl ki a városból, át az erdőn, keresztül a folyón… najóó azt majd nyáron 😛 Ha erre nincs lehető… inkább kedvetek, akkor futópadon folyamatosan állítsátok a dőlésszöget és használjatok lépcsőző gépet. Bár ez kevésbé hasznos… 1 évet nyomtam le minden nap terembe, ahol 1 órát a futópadon, majd 45 percet a lépcsőzőn töltöttem… lókaka volt 🙁

Nekem a kedvenc gyakorlatom, ha a futópályán 1 kör (400 méter) után csinálok 30 db 4 ütemű fekvőtámaszt. Ezt színesítheted Jumping Jack-el, de guggolásból felugrással is. Minél színesebb, annál jobb. Ha még nem futottál, akkor apránként kezd. 200 méterenként csinálj 10-15 gyakorlatot. Én 5 km és 10 km között szoktam csinálni ezt a mókát. Bemelegítés 2 km, utána 4 km mókázás és lazításként falok még pár kilit. 😛

Természetesen használhattok még különféle kencéket is, így eredményesebb lesz. 🙂

Sok sikert, hajrá! 🙂

Narancsbőrös a lábad és a feneked? Ezzel a módszerrel HUSS, búcsút inthetsz neki!