• Hogyan fogyhatok le a hasamról?

Helyi fogyás sajnos nincs, ha fogysz mindenhonnan fogysz.

  • Hogyan lehet kockás hasam?

Mindenkinek kockás a hasa, de akkor fog látszódni, ha keményen edzel és egészségesen táplálkozol.

  • Mit ne egyek, ha fogyni akarok?

Cukrot, édesipari termékeket, készételeket, finomlisztet, magas szénhidráttartalmú élelmiszereket, cukrozott termékeket, zsíros tejtermékeket és finomított olajokat.

  • Ehetek edzés után?

Kötelező, hiszen az izmaid éhesek, táplálni kell őket. Ihatsz edzés után fehérjét és azt követően vacsorázz. Zsírszegény, magas fehérjetartalmú élelmiszereket.

  • Mennyi idő után fog látszódni az eredmény?

Ha keményen dolgozol és odafigyelsz az étkezésre, akkor minden héten tapasztalni fogod a változást. A mérleget felejtsd el, mert az izmaidat is fejleszted, ami jóval nehezebb, mint a zsír. És az izom eszi meg a zsírt, úgyhogy megengedjük neki, hogy nehéz legyen.

  • Nem akarok egy két ajtós szekrény lenni!

Mi nők nem tudunk egy évben 5 kg tiszta izomból többet magunkra szedni, mert nincs bennünk megfelelő mennyiségű tesztoszteron. Ha rendesen étkezel és minimális cukortartalmú fehérjét viszel be, akkor nem fogsz nagy darab lenni, hiszen én sem vagyok az, pedig már évek óta edzem.

  • Ehetek gyümölcsöt vacsira?

A gyümölcsöket maximum délután 3-ig ehetünk a cukortartalmuk miatt.

  • Nem baj, ha kihagyom a reggelit?

Nagyon is baj, ugyanis ezzel indítod el a napod. Ilyenkor töltöd vissza a glikogén raktáraidat, amit a tested alvás alatt felhasznált. Ha nem reggelizel, lelassul az anyagcseréd és könnyebben raktározol.

  • Hányszor egyek egy nap?

4-5x mindenképpen, 3 óránként.

  • Csak kardióval lefogyok?

Sajnos nem, mert kell a nagyobb terhelés az izmoknak. Ahhoz, hogy zsírt égess, nagy izommunka kell, így az edzést követő napokban az izmaid úgy állítják helyre magukat, hogy elvonják az energiát a testedből. Így, ha nem csokival pótolod az energiát, akkor az izom a zsírraktárakhoz nyúl.

  • Csak bekapcsolom a videót és elkezdem?

Kötelező előtte bemelegíteni, hogy megóvjuk magunkat a sérülésektől és edzés végén nyújtani, hogy rugalmasak maradjanak az izmaink.

  • Mennyi vizet igyak egy nap?

2-2,5 liter vizet naponta!

Vélemény, hozzászólás?