A reggeli általában egy nemkívánatos dolog. Ébredés után nem vagyunk még éhesek, nem is esik jól, ha ennünk kell. Sokszor annyira ráparázunk, hogy még hányingerünk is van utána. És ez nem jó, mert ha ébredést követő 2 órán belül nem eszünk, akkor lelassul az anyagcserénk. Ha szeretnénk több energiát elégetni és nem szeretnénk, ha a megemésztett étel lerakódna zsírként, akkor igenis kell reggelizni!

De mit is együnk? Nyílván olyan dolgot, amit szeretünk, így könnyebben rávesszük magunkat az evésre. Mit szeretünk? Csokit, édességeket, gyümölcsöket, Nutellát?  Akkor együk, csak mértékkel! Tudom, mindenhol ezt olvassátok, de higyjétek el megéri tartani, mert az agyatok csokihoz jut, így kielégíti az efféle vágyaitokat és könnyebben csináljátok végig a többi étkezést.

Természetesen ez nem arról szól, hogy továbbra csak salátát kell enni. De a többi étkezésre oda kell figyelni. A következő blogbejegyzésben részletezem egy nap átlagos menüjét, de most térjünk vissza a reggelikre.

Ha nem vagyunk édesszájúak, nyugodtan ehetünk pirítóson buggyantott tojást vagy májkrémes abonettet is. De ha a csoki mellett teszitek le a voksotokat, amit tökéletesen meg tudok érteni, akkor erre figyeljetek:

Facebook/palkonoemi

❗️Az egészséges étkezés nem az önsanyargatásról szól❗️❗️❗️

?Ha imádjuk a csokit együk, DE mértékkel❗️❗️❗️

?A legjobb alkalom erre a reggeli❗️❗️❗️ Ez azért is jó, mert rászokunk a reggelizésre ?

De, inkább beszéljenek a számok: ???
Kalóriatartalom: 430 kcal
Fehérje: 23,6 g
Szénhidrát: 53 gDSC_0041-2
Zsír: 18 g

Hozzávalók:
? 50 g zabpehely
? 1 bögre kókusztej
? 1 sor csoki (20 g)
? 17 g proteines csoki
? Goji
? Fél tk lenmag
15 g Panhellen tiramisu            fehérje
Áfonya

 

 

Zabpornó – avagy, a legfinomabb reggelik